måndag 2 februari 2009

Intensiv vecka och nya brillor

Möte med Ung Media. Självklart vill jag och Linnea vara funktionärer på Ung Medias presskonferens -09. Organisation, media och färgglada tröjor – jag menar vem lockas inte av det? Ställer nog upp som kandidat till styrelseledamot också, så att jag (om jag blir vald) kan fortsätta med mediaproduktion för ungdomar även efter studenten.  

I övrigt en väldigt intensiv vecka. Prov om Nordirland-konflikten på torsdag, filosofiuppsats på 2-5 sidor som ska vara inne på fredag och så två teaterbesök och ett födelsedagsfirande. Resan till Nordirland närmar sig och det känns som att det är väldigt viktigt att lära sig historien bakom konflikten ordentligt innan man åker dit. Frågan är bara hur jag ska kunna klämma in det intensiva pluggandet i kalendern?

Mina nya glasögon ser ut såhär!

Inga kommentarer: