onsdag 17 februari 2010

"Jag dricker inte kaffe på fritiden."

Detta cirkeldiagram visar mina prioriteringar här i livet... eller i alla fall vad min vakna tid ägnas åt just nu.

Att det är mycket med Starbucks för närvarande är svårt att förneka. Idag var pressen på besök med kameror och mikrofoner och imorgon är stora öppningsdagen för allmänheten. Att man fortfarande måste resa utomlands för att få besöka Sveriges första Starbucks kan tyckas lite lustigt, men så blir det när man bygger café innanför säkerhetskontrollen på terminal 5. Till familj, vänner och pojkvän: kom gärna förbi när ni ska ut och flyga så kanske vi hinner umgås lite...!

5 kommentarer:

Malin sa...

Det är mycket med det där. Men ses måste vi ju kunna göra på något vis tycker man. Vad har du för arbetstider egentligen? Kan man hinna med att klämma in en fika någon gång i nästa vecka? Och sedan är det ju din födelsedag! Hur ska den firas?

Unknown sa...

Såg dig på DiTV!
Stolt! :)

Ac sa...

Malin! Ja, en fika är väl det minsta man kan begära :) Jag har lite varierande arbetstider, just nu vet jag inte mer än att jag jobbar nästa vecka - alltså inte när, var och hur.

Andres! Kul att du såg klippet :-D

Linnea sa...

nämen. är det inte några bajsfläckar jag ser. hahaha! rec-redigeringstiderna känns så långt borta.

Ac sa...

Haha!
Det är KAFFEFLÄCKAR!!!! :D
Ja, jag kan bli lite nostalgisk när jag tänker på det... Vi var ju så duktiga :)