onsdag 8 oktober 2008

Den långa foten


Jag har hoppat runt med det långa benet före det korta ända sedan skolstarten för sju veckor sedan. Simultanförmågan har fått en helt ny dimension i och med alla mina projekt som måste fortlöpa parallellt genom hösten. Tiden har inte räckt till rent och innehållslöst varande, sådan tid som på intet sätt bör underskattas. När jag om två veckor kommer hem igen från Botswana tänker jag spendera höstlovet åt inget särskilt. Efterlängtat, behövligt och nödvändigt.

Eftersom dagen varit hektisk med tidningslayout och kvällsmöte med Botswanas ambassadör blir det inte så mycket mer av denna dag. Tänkte bara göra lite reklam för Botswana-bloggen jag driver tillsammans med Rebecca och Simon. Under resan bloggar vi nog en hel del med bilder och dylikt. myafrica.blogg.se

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker... 

Inga kommentarer: